poniedziałek, 2 stycznia 2012

2011 Papa ! Witaj 2012 !

Przepraszam ,że tak późno , ale przynajmniej jest !
Więc tak :
Życzę wam  przede wszystkim spełnienia marzeń ,żeby ten rok 2012 był lepszy od tego 2011 oraz czego sobie tylko życzycie !
Oczywiście Greace i dziewczyny się dołączają !




I teraz jak spędziła sylwestra Greace bo dziewczyny zajęły całą chatę i zrobiły balangę !
A jako ,że Greace jest jakby główną bohaterką bloga to wzięłam ją ze sobą ! :)I porobiłam parę fot !
Nie obraźcie się ,ale pobawiłam się trochę w photo scape i po przerabiałam zdjęcia nie tak dużo ,ale widać różnice  .
Nie jest to profesjonalna przeróbka ,ale dopiero się uczę :)
Byłoby miło jak byście podali jakieś inne strony do przerabiania zdjęć .
Oczywiście odpowiedzi mile widziane w komentarzach .:)

    


Ja:Co ty się tak stroisz ?
G:No co w końcu idę na imprę imprę ! :)
Ja:Ale ,że gdzie przecież miałaś jechać  ze mną ?
G:No tak ,ale wiesz przecież nie będę cały czas siedzieć z wami ...
Ja: Ahaaa....

Okej trochę mnie to zdziwiło na, ale ....

Kiecy dojechałyśmy od razu zaczęłyśmy grać z Greace i kuzynką w Eurobiznes co to za sylwester bez tej gry :)

G:1,2,3,4,5,...yyy cp jest po pięć ?
J:Yyy trudne pytanie hmmm ....6!!!
G:Dobra bobra przecież to wiedziałam (nie wiedziała :D )
J:Ta jasne .....


G:Płacisz mi ...czekaj ....50 !
J:Ok spoko 



G:No dobra ile ci płace ?..
J:45
G:Na pewno ? sprawdź dobrze .
J:Na pewno 
G:Ale jesteś pewna ?
J:Tak 
G:Ale czy aby na pewno ?
J:Takkkkkk !!!!!!!!!!!!Dawaj !!!
J:No dobra dobra .....





Nie  dodam niestety zdjęć fajerwerków bo zapomniałam aparatu bo na szybko się ubierałam żeby zdążyć na fajerwerki !!
Aha i podsumowania roku też nie będzie bo nie mam na razie co podsumowywać :)

Ale bardzo chciałam wam podziękować za 17 obserwatorów może to nie dużo ,ale dla mnie 
to jest ogrom ludzi !
No i jeszcze że parę osób komentuję !
Oczywiście zapraszam wszystkich do obserwowania , czytania i komentowania bloga !
Może nie jest najwspanialszy ,ale będę się starać !
Dzięki !

Pa !
I jeszcze raz Szczęśliwego nowego roku !












Brak komentarzy: