piątek, 30 grudnia 2011

Świątecznie u babci :)


  1. Hejo ! 

  2. Już koniec przerwy świątecznej :(
  3. Bez nadzieja trzeba obudzić swoje szare komórki i coś się pouczyć bo tak to klapa ! 
  4. Nawet się nie obejrzę a tu koniec semestru !
  5. Mam pełno sprawdzianów zaraz po tej mini przerwie nie mam pojęcia jak ,ale muszę dostać z nich co najmniej 4 ,a jak nie to chociaż poprawić .
  6. Jestem w sumie dobrej myśli , ponieważ dostałam od babci <3 pod choinkę taką super książkę do nauki matmy i mam nadzieję ,że nie wyrzucę jej po kilku minutach nauki :)
  7. Mam dla was parę zdjęć  a na nich zobaczycie jakim to łakomczuchem jest Greace ! 


  8. G:Mogę cukierka ?
  9. J:No ,nie wiem pamiętasz co było ostatnim razem  ?
  10. G:No tak ,ale ja tylko jednego ploseeeee ...
  11. J:No ok jednego 
  12. G :Dziękuję !
  13.  
  14.                                                                  G:*chrupie *mmm ..

  15.                                         
  16.    10 minut później ....



  17.  
  18. Ja:Jeden ...właśnie widzę  ,że ktoś tu nie ma umiaru !
  19. G:Nie prawda nic mi nie jest ...tylko... no bo ....trochę mnie brzuch boli ...
  20. Ja:Nic dziwnego !

  21. Widzicie tak tu zostawić ją sam na sma ze słodyczami jak człowiek nie przypilnuje to tak jest !
  22. Zdjęcie było robione u babci :)
  23. Dziękuję wam bardzo,za 16 obserwatorów naprawdę nie spodziewałam się tego !

  24. P.S. przepraszam ale coś sobie po klikałam i nie mogę wyłączyć numeracji :) 



1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Fajnie ! Te zdjęcia ? Ładnie wyszły !