czwartek, 12 stycznia 2012

Ufffff.....

Wiem nie pisałam chyba z rok ,ale to przez to ,że normalnie co dziennie na serio co dziennie mam jakiś sprawdzian ma-sa-kra !
A jeszcze dziś miałam próbny test szóstoklasisty nie był aż tak trudny no ,ale nigdy nic nie wiadomo .
No i jeszcze zniechęciło mnie to że pod ostatnim postem nie było komentarzy ..:(
Ale to nic bo mnie też dopadł leń i nie komentowałam często :(
Spróbuję się poprawić !:)
Jutro mam powtórkę z historii ,ale przedtem się pouczyłam i za chwilę tylko sobie przypomnę .
Wczoraj weszłam na bloga i tylko zmieniłam tło i dodałam taką sowę ,która wysyła do każdego całuski :)
Czasu zbytnio nie miałam to i też zdjęć moim pannom nie zrobiłam jedyne co mam to tylko jedno zdjęcie z sesji ,która miała powstać na ,ale nie powstała bo zawsze ktoś coś musi zepsuć :)
No i jeszcze mam jedno zdjęcie na ,którym Greace grzebie w moim kuferku :)
Ostatnio nie mam weny i nic nie szyję ,a tak w ogóle to już nic nie uszyłam od jakiegoś ....hmmmm.....wieku !
Muszę się jakoś zmobilizować i coś uszyć !
Na następny tydzień planuje tylko 3 sprawdziany .No właśnie tylko w porównaniu do tego i ostatniego tygodnia 3 to pikuś !
Także może coś powstanie ,ale muszę zakupić jakieś fajne materiały.

   
Takie coś .


No i grzebu grzebu w moim kuferku !
A w tle to pokoik naszej Greace .

No to na dziś chyba tyle .Pa.

4 komentarze:

Mynka pisze...

Fajnie ... Fajnie długo nie pisałaś rzeczywiście !! Sowa prześliczna ! tylko różowa :(( Co nie trochę od niej odpycha ale oczy są boO$kie !! Jak poszedł test ???

Charlotte pisze...

NIE PYTAJ O TEST heh :) Odpowiedz zostanie tajemnicą :)

Ola. pisze...

Fajny blog. ;)
eee. ja też nie lubię tych testów. Ja mam chyba większą masakrę - Będę miała w ten co będzie piątek. A powiedzieli nam w tym tygodniu że będzie. Mam jeszcze kilka spr w tym 'przyszłym'(po tej niedzieli)tygodniu i do tego jeszcze nie próbny spr w piątek tylko ten właściwy.:/
...

Ładne zdjęcia. :)

Ola. pisze...

Dzięki za komentarz na moim blogu i też się dodaję do obserwatorów. : )