wtorek, 27 grudnia 2011

Porażka ...ale z drugiej strony ^^

A więc porażka w sh nic kompletnie nic a nic ,zawsze coś jest a tu klapa :(
Dziewczynom będzie smutno ,ale może dziś wezmę w łapy igłę i nitkę i coś uszyję :)
Chociaż nie wiem bo ma przyjechać kuzynką na kilka dni ups no i znowu skończy się na słowach ....-.-
Plusem bycia w sh jest kupno płaszczyka ,sweterków x2 i bluzy :)
No więc wczoraj w notce nie było zdjęć ,ale dziś mam kilka zdjęć :
Aha i proszę o odpowiedzi w poprzedniej notce :)


Coś mi się szarość spodobała :)


                                              Zdjęcie wigilijne ^^





                                       Nie obróciłam zdjęcia jakby co to to jest choinka opleciona świecącym
                                         wężem .

Aha no i już dziś ta choinka nie świeci gdyż mój kochany zdzisiek czyli Roki mój pies przegryzł kabel (?)
Po prostu on ma jakieś szczęście prąd go nie kopnął po prostu mega szczęściarz !:)
O właśnie zrobię o moim psiaku notkę heh :)na serio tylko muszę zrobić parę nowych zdjęć bo na wszystkich wychodzi tak smutno :(

Pa

2 komentarze:

Panna Wi pisze...

Fajną ma twoja lalka sukienkę: )Taką świąteczną.Ja się coś ostatnio wzięłam za szycie i nie uwierzysz...zrobiłam sweterek!I to całkiem,całkiem; )
Założyłam blog! http://panna-wi.blogspot.com/
PS:Tak ten monster jest mój^^

Charlotte pisze...

DZiękuję ! :)
uszyłaś sweterek łał wera nie szalej jak się rozszyjesz to łuhuuuuu !
o bosz kupiłaś monstera ~! ?