sobota, 22 października 2011

Początek ?

Hejka !

Jak zauważyliście ( choć was nie wiele ) zaszły małe zmiany na blogu ,teraz na tym blogu nie będą opisywane moje przeżycia itp.Już od dawna interesuję się lalkami więc.. viola i o to mamy nowy blog o lalkach.
Zrobiłam wielkie porządki i udało się mi zmienić to wielką kupę śmieci w coś co (nie wiem ) ,ale może przetrwać. 
Dokładny opis bloga powstanie w następnej notce ,poznacie w niej także nową bohaterka bloga, zdradzę tylko że ma na imię ... nie nie powiem wam bo się domyślicie (heh ).
Wiem wredna jestem .
No to do następnej notki ! Pa !

 

5 komentarzy:

emigrantka pisze...

Witaj:)
Dzieki za wizyte i sympatyczny komentarz,ale....tak sie jakos zlozylo,ze do stworzenia blogowego banera uzylas mojego zdjecia;z jednej strony bardzo mi to schlebia,ale z drugiej strony nie przypominam sobie zebys mnie pytala o zgode:]
Tak to niestety juz jest,ze wszystko co w sieci znajdujemy nie jest niczyje i wymaga niestety zapytania o zgode przed skopiowaniem...

Kiki _$_ pisze...

ojej przepraszam nie wiedziałam na pewno go zmienię :)

dollbby pisze...

witaj :)) Ty masz 12, my mamy po 20 i więcej :) Więc nie masz się o co martwic :) pozdrawiam!

alice50503 pisze...

hej dodałam się do twoich obserwatorów zapraszam do mnie http://magicznyswiatkatherine.blogspot.com

Kiki _$_ pisze...

dziękuje za miłe komentarze napewno dodam się do obserwatorów :)