piątek, 28 października 2011

Krótko i zwięźle :)

A więc dziś krótko i zwięźle.
Strasznie się ciesze ,że jest długi weekend trochę odpoczynę od codziennych kartkówek masakrycznie długich zadań domowy i sprawdzianów.
I proszę zdjęcia z sesji też już dawno robionej może nie najfajniejsze ani nie za bardzo dobrej jakości ,ale się bardzo starałam i jak już mówiłam będą w odcieni szarości :












Przepraszam że zdjęcia nie są obrucone ani nic ,ale ostatnio przez przypadek usunęłam program do obróbki zdjęć ,ale za niedługo postaram się go ściągną :)
I jak już mówiłam nie są  to zdjęcia profesjonalne ani za bardzo dobrej jakości ,ale mój aparat stara się bardzo naprawdę :) 
 P.S.Greace jest ubrana w to samo co na ostatniej sesji gdyż obie były robione w tym samym dniu :) 

Brak komentarzy: