poniedziałek, 24 października 2011

Dzień jak co dzień :)


Cześć !
Dzisiejszy dzień nie należał do najciekawszych w moim życiu na ,ale jak to u mnie coś tam się działo .
Dowiedziałam się ,że mamy sprawdzian z przyrody w czwartek ponoć pani zapowiadała go tydzień temu no ale ...no dobra nie będę was oszukiwać nie słuchałam wtedy :D
I co tam jeszcze yyy....właściwie to nic heh :)
Macie fotkę Greace :

aha super nie będzie fotki bo wczoraj nie przełożyłam ich z aparatu na komputer... ostatnio mam coś z pamięcią .:)
Mam zamiar coś uszyć ,ale nie wiem co ...hmmmmm może jakąś bluzę dla Greace no tak bluze a materiał mi się skończył akurat ten ,z którego chciałam uszyć superrrr .Muszę coś kupić kilka jakichś materiałow, ale jeszcze nie wiem jakich .

ojej już 21:05 oo ja jeszcze nie mam zad z matmy ups ! No to na razie Pa !



2 komentarze:

alice50503 pisze...

zapraszam do mnie ;)
http://magicznyswiatkatherine.blogspot.com/

emma . pisze...

widzę, że nie tylko ja mam problemy z pamięcią XD