niedziela, 11 marca 2012

Poszukiwania wiosny :)

Hejka !
Wczoraj był dzień kobiet :) Fajnie jak dla mnie całkiem fajne święto ,ale myślę ,że kobiety powinny być doceniane zawsze ,a nie tylko w jeden dzień .Ojjj... znowu głębokie przemyślenie heh :D
Więc przedwczoraj wybrałyśmy się z Greace na poszukiwanie wiosny .Co prawda nie spotkałyśmy w ogrodzie żadnego kwiatka no, ale.. spacer uważam za udany :)
Z tego też powodu mam dla was pełno zdjęć:


(przepraszam że nie odwrócone :)
Oczywiście była jeszcze opcja ,że jakiś kwiatek schowałam się w roślinkach więc 
trzeba było pogrzebać :)

Stała tam jakieś 20 min !

Ja:Możemy iść dalej ?
G: Nie.A gdyby był tu jakiś kwiatek ?
J:No to pojawił by się prędzej czy później ponad tymi badylami .
G:No tak ,ale wtedy nie będzie takiej radochy .
J:Al...no dobra nie mam już argumentów 
G::)



Oczywiście atak na drewka takie dziwne baziowe drzewko 
;0


Widzicie bazie 
o.o



No i końcowe drzewo w postacie drewna :D

No myślę ,że was nie zamęczyłam tymi zdjęciami i wytrwaliście do końca ^^
Na dzisiaj to tyla Pa PA
!


P.S.Zdjęcia nie przerabiane
P.S.2.Pierwsze zdjęcie robione z lampą jest fatalne :) 

Dziękuję i do widzenia !



13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Śliczne zdjęcia. :)

Sylwia pisze...

Najlepsze to ostatnie zdjęcie ;D

Panna Wi pisze...

Śliczny ten płaszczyk!

Dżastalandia pisze...

Fajnie tu:)

Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu, które dziś ruszyło na moim blogu:) Do wygrania zegarek na łańcuszku:)

dzastalandia.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Mmm ... fajnie spacer ! Zdjęcia fajnie wyszły !! = ]
A co do dnia kobiet ? To najgorsze święto jakie może być (zaraz po walentynkach ) :)

Katsuumi pisze...

Bardzo dziękuję! : ) Urocza lala, widać że lubi wiosnę ; )

Anonimowy pisze...

śliczne zdjęcia.
zapraszam na: coonsly.blogspot.com

frozenstylefrozen pisze...

ale słodko :)

Anonimowy pisze...

Śliczny plenerek :D
Dodaje bloga do " obserwowanych" i zapraszam w wolnej chwili do siebie. :3

ankaa pisze...

świetne!
bardzo oryginalny blog, nie spotkałam się wcześniej z takim :)

Angelika pisze...

Śliczna lala . : )
obserwujemy.?

penaud pisze...

hahah, zdjęcia super :)

Anonimowy pisze...

Fajne zdjęcia ;) Baziowe drzewko <3