sobota, 3 marca 2012

Hmm...

Hej ! 
Nie miałam dziś pomysłu na tytuł więc musicie przetrwać z takim :) 
Więc dziś pogoda jest przepiękna słoneczko świeci śniegu już prawie nie ma tylko najgorsze jest to ,że jest ogromna ciapa :( 


Może tu tego nie widać ,ale naprawdę jest super :) 

Dziś wybieram się na spacer z przyjaciółką dlatego mam nadzieję ,że pogoda się nie zmieni .
Dzisiaj Greace się opalała !
Słońce dzisiaj świeci jak zwariowane ,nie ma zamiaru przestawać ,ale to fajnie bo tęskniłam
za taką pogodą :) 
Ogólnie to same nudy u mnie nic nie uszyłam nic nie zrobiłam ciekawego  :)
Mogę wam dodać tylko kilka zdjęć robionych dzisiaj :











To jest trochę ciemniejsze ,ale myślę że będziecie widzieć :)

Chyba pójdziemy z Greace w plener ,ale jeszcze nie wiem dokładnie .
Mam ochotę tylko nie mam pomysłu heh :) 
Może później będę mieć wenę :D 

Na razie tyle Pa !




 

13 komentarzy:

Ala Zielińska pisze...

Greace jest świetna ! <3
Cieszę się z faktu , że niedługo będzie wiosna :)
Obserwujemy ? :**

http://dont--stop--believin.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Fajnie! Fajnie! Super zdjęcia !

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
♥ α ℓ ι ¢ є ♥ pisze...

Świetny blog ;)
Obserwuje ;)

callmenelly pisze...

ojej, takie lalki to była moja absoltuna dziecięca miłość (:
pozdrawiam, www.callmenelly.blogspot.com

Dame pisze...

super, super, super :D

ankaa pisze...

fajne zdjęcia :)

R. pisze...

Wiosna, wiosna, wiosna. ♥

Pewnie, że mam ochotę obserwować.
; D Już.; )

taste-of-paradise.blogspot.com

Cegła :) pisze...

U nas też słoneczko świeci ;) Nie ogarniam tych lalek... Wytłumaczysz mi? :3

Anonimowy pisze...

Przyjaciółką?

Kosti pisze...

Jaki słodki i uroczy blog :)
zapraszam do siebie<3

Kosti pisze...

obserwujemy?

Sylwia pisze...

Bardzo ciekawy blog ;)