wtorek, 8 listopada 2011

Przepraszam..

Naprawdę bardzo przepraszam,że zaniedbałam bloga, ale naprawdę może to głupio zabrzmieć ,ale naprawdę nie mam czasu .
Ale mnie nie zbijecie prawda ? :3 
Dziś zapoznacie się nową bohaterką bloga nie będzie może ona częstym gościem ,ale czasami do nas zawita.  A jest to lalka Bratz szczerze to nie wiem z jakiej ona jest sesji
nie wiem jak się nazywa ,ale tak czy inaczej 
jest z tej serii w której lalka ma aparat i ma artykułowane części ciała no oprócz nóg .
Lalki Bratz nie zachwycają swą urodą za bardzo ,ale jednak coś w sobie mają.
Ja ogólnie ma 4 lalki Bratz, z którymi zapoznacie się w kolejnych notkach :) 
Zapoznajcie się z Sisi .

Całusek :*

HMmm...


                                                               Sisi : Może koniec tych zdjęć co ?\
                                                                             Ja:Jeszcze parę
S:No ok ..

Niechętnie ,ale się zgodziła ja to mam dar orzekonywania heh XD


S:samolot! Brrrruuuuummm ....
Ja:yyyyyy.... o.o

S:Grrrrrrrr ...

Sisi jest ubrana w piżame ,ale tak mi się spodobał ten komplecik że nie mogła się powstrymać
od zdjęć .
Sorcia za nie poodwracane zdjęcia ....
Miała być dodana jeszcze jedna sesja Greace no ale zdjęcia dodają się tempem ślimaka więcc ... może jutro 

Brak komentarzy: