środa, 2 listopada 2011

Nowa bluzeczka !


Hello !


Niestety sesji Halloween brak gdyż zabrakło mi czasu (wiem dziwne miała długi weekend ) noi nic nie uszyłam ani nic nie przygotowałam.Ale za to dziś zobaczycie nową bluzeczkę Greace .Nie jest ona super ponieważ nie umiem tak superowo szyć ale też nie jest najgorsza.Bluzeczka została uszyta ze skarpetki ,którą kupiłam wczoraj w sklpeia spożywczym ...fajnie nie ?
heh xD :D
Voila !

Jak widzicie nie jest zachwycająca ale na lalce nie wygląda tak źle 






G: Hejj nie mogę wyjść może byś mi tak pomogła co ?

Ja:No ok .
G:Teraz to już nie trzeba..



G:Teraz zrób zdjęcie .
Ja:Oki


G:TAaaadddaaaammmmm !

I małe pytanko .Strasznie jej odstają włosy co na to poradzić ?
Dziś spróbuję może jej umyć i nałożyć  odżywki myślicie że to pomoże ?
Jeżeli macie jakieś pomysły to piszcie w komentarzach .

Brak komentarzy: