sobota, 4 lutego 2012

Jesiennie

 Hejo !
Za oknami jest od -20 do -25 po prostu wyjść się nie da a jak już wyjść to w ubraniu na cebulkę no i przydałaby się kominiarka bo twarz zamarza heh :) Zimno jak piernik !
Ostatnio jak byłam na łyżwach to mi włosy zamarzły i zrobiły się siwe hihi :D
O znowu sypie !
A u was jest śnieg ? 
Dziś tak trochę jesiennie bo przeglądałam folder ze zdjęciami jesiennymi i dwa zdjęcia strasznie mi się spodobały właściwie to były zdjęcia Cece (Sisi starej Greace ) Zresztą sami zobaczcie i oceńcie oczywiście zdjęcia są w odcieniu szarości gdyż wtedy po prostu to mi się najbardziej podobało :) 


Nie wiem dlaczego mi się to podoba ale cóż tak jakoś .


To tak mniej ,ale to światło 


I to taki 3 inne heh ,ale też mi się podoba 

Mam w planach dziś coś uszyć ,ale jeszcze nie wiem co z tego wyjdzie ten czerwony materiał się strasznie strzępi ,ale może jakoś temu zaradzę :D Trzymajcie kciuki  heh .
Jeszcze mam chrapkę na jeszcze jedną sesję w śniegu nie mam pojęcia dlaczego ,ale jakoś tak może jak się zmobilizuje to coś wykombinuje :) 
Miło by było jak byście coś an sesję zaproponowali bo ja nie mam pomysłu więc odpowiedzi mile widziane
w komentarzu :D 
Coś tak ,krótko ,ale jak dobrze pójdzie to może jutro pościak jednak wiecie ,że u mnie jutro to 
za tydzień hehe ! 
Na razie papa :)





9 komentarzy:

Mynka pisze...

Zdjęcia fajne !!! Greace nocuje u Aniel !! Tęskni :) <3

ruda-mysz pisze...

u mnie śniegu brak, ale mrozu aż za dużo :)

just_me pisze...

U mnie teraz jest niestety mało śniegu...:< Co do sesji...to jakby się posypało z nieba, może królowa śniegu?^^

Charlotte pisze...

Całkiem fajny pomysł muszę się nad nim zastanowić heh :)
dzięki :]

Katsuumi pisze...

Dziękuję za komentarz :-) fajne zdjęcia!

Inopportune . pisze...

fajne fotki ;d

MaNiAk pisze...

Super.

Charlotte pisze...

Dzięki za sympatyczne komentarze :D

Friends. pisze...

Świetny blog! :d
Serdecznie zapraszam do nas :*